Beställning

  • Hur gör jag en beställning?

    1. Lägg de produkter du vill beställa i kundvagnen.

    2. Gå till kundvagnen. Här kan du editera din kundvagn, öka antalet produkter eller ta bort.

    3. Gå till kassan. Här behöver du logga in för att kunna slutföra din beställning. Har du inget e-konto ansöker du om ett konto här. Välj leveransadress för din beställning.

    4. Slutför ditt köp. Ditt köp registreras direkt och en bekräftelse på ditt köp skickas till dig inom 20 minuter.

    Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 0480-42 91 00 så hjälper vi dig.

  • Jag vill ändra min beställning, hur gör jag?

    Om du inte genomfört ditt köp kan du fortfarande ändra din beställning i kundvagnen. Om du däremot redan genomfört ditt köp kan du på grund av minskade hanteringstider inte längre ändra din order.

  • Hur hittar jag rätt tillbehör till min produkt?

    Tillbehör till produkter presenterad under produktens artikelnummer som du hittar under Varianter på produktsidan. Behöver du mer hjälp att hitta rätt tillbehör får du gärna kontakta oss på 0480-42 91 00 eller info@ventim.se så hjälper vi dig. Du kan också ställa din fråga direkt i vår chatt här på sajten.

  • Produkten jag vill köpa har prisstatus "Förfrågan", vad betyder det?

    Har produkten prisstatus "Förfrågan" så betyder det att vi inte har produkten i lager. Vid en beställning av produkten kommer vi att göra en beställning hos vår leverantör och den beräknade leveranstiden beror på leverantörens utbud av produkten.

Behöver du rådgivning inför ditt köp?
0480-42 91 00 info@ventim.se
Du kan också ställa frågor i chatten nere i högra hörnet