Mitt konto/bli kund

  • Jag kan inte logga in på mitt konto, hur gör jag?

    Högst upp på vår webbplats finns funktionen Mitt konto. Där kan du både logga in och skapa konto. Går det inte att logga in så kan det bero på att du antingen skrivit in fel kontouppgifter eller helt enkelt saknar konto.

    Kommer du inte ihåg ditt lösenord kan du återställa ditt lösenord genom att klicka här.

    Går det inte att återställa ditt lösenord kan det bero på att ditt konto har blivit automatiskt raderat på grund av inaktivitet. Ett konto raderas automatiskt efter tre års inaktivitet.

  • Hur skapar jag ett e-konto?

    Har ditt företag ett kundnummer ansöker ni om ett e-konto här.

    För att skapa ett konto behöver ditt företag ha ett kundnummer hos Ventim. Saknar ni ett kundnummer ansöker ni om ett kundnummer genom att klicka här.

  • Hur blir jag kund hos Ventim?

    Saknar ni ett kundnummer gör ni en nykundsansökan genom formuläret som går att hitta här. 

    Eventuellt kommer även någon från vår säljavdelning att kontakta er med följdfrågor för att kunna placera er hos korrekt säljare,

Funderingar /
Behöver du rådgivning inför ditt köp?
0480-42 91 00 info@ventim.se
Du kan också ställa frågor i chatten nere i högra hörnet